Vážení zákazníci, z důvodu prodeje eshopu Cilinder.cz a převodu na nového majitele, Vás žádáme, aby jste nevytvářeli nové objednávky a neprováděli žádné platby. Toto upozornění platí až do smazání. Děkujeme za pochopení.

Co Vás zajímá

Abychom ušetřili Váš čas i Vaše telefonní poplatky, připravili jsme pro Vás výčet nejčastěji kladených dotazů (řazených do několika sekcí) a odpovědí na ně.

Pročtěte si před zavoláním do eshopu tyto nejčastěji pokládané dotazy, které Vám pomohou ve chvíli, kdy si nevíte rady.

Objednávka

Jak zjistím své objednávky?
Své aktivní objednávky zjistíte jednoduše přihlášením na svou registraci, pod odkazem ,,Moje objednávky“.

Jak se dozvím, že je má zásilka již expedována (vyřízena)?
Potvrzení o vyřízení objednávky Vám zašleme v SMS.

Jaká je lhůta pro vyzvednutí mé objednávky na kontaktním místě?
Osobní odběry zboží lze uskutečnit do 4 kalendářních dnů od obdržení emailové nebo telefonické výzvy k odběru.

Mohu si zboží objednat po telefonu?
Ano, objednávku je možné uskutečnit na tel.: 773 022 435.

Mohu v existující objednávce dělat změny?
Aktuálně lze změny v objednávkách dělat pouze telefonicky nebo přes email info@cilinder.cz. Vždy uvádějte číslo objednávky.

Produkt

Jak zjistím dostupnost jednotlivých produktů?
U každého výrobku je tabulka s dostupností, která vyjadřuje dostupnost při objednání zboží v danou chvíli. U zboží s dostupností „Na cestě“ nebo „Na objednání“ většinou ještě není potvrzeno konkrétní datum dostupnosti. Informace se pravidelně aktualizují. Na zboží, u kterého se vyskytuje informace: ,,Dodání na dotaz“ je třeba se telefonicky informovat na našem callcentru, které je Vám k dispozici. Zboží, u kterého je uvedeno „Skladem“ se snažíme expedovat do 48 hodin (mimo svátky a víkendy) od přijetí objednávky. Může se stát, že tato doba doručení bude delší u elektroniky a mobilních telefonů.

Dostupnost Skladem u dodavatele: to znamená, že konkrétní zboží je k dostání u našeho dodavatele skladem. Dodavatel ve většině případů pochází z EU nebo z USA (může se jednat o elektroniku). Vzhledem k celním kontrolám, správním řízení, dopravě je termín dodání 7 - 21 dní. V žádném případě se tak nejedná o zboží, které by bylo skladem v provozovně Cilinder.cz. Obchodník jsi vyhrazuje právo na změnu termínu v doručení.

Přednostně jsou vyřizovány objednávky, které jsou již uhrazeny.

Co mám dělat, pokud jsem v nabídce eshopu nenalezl hledané zboží?
Pokud jste v naší nabídce nenašli hledaný produkt, obraťte se s poptávkou na info@cilinder.cz



Jaké jsou výhody telefonů z EU distribuce?

  • Dřívější aktualizace systému - S evropskou distribucí se nejčastěji setkáte u telefonů. Jejich software je průběžně vyvíjen a vylepšován, ale velké trhy, jako je Německo, Francie nebo Velká Británie, dostávají v aktualizacích přednost před menšími odbytišti - třeba Českem a Slovenskem. Zařízení z EU distribuce jsou lokalizována do českého jazyka.
  • Nižší cena - Tzv. šedý dovoz ve většině případů znamená výhodnější cenu. Asi Vás hned napadne otázka, jak je to možné. Ve většině případů šedivky pocházejí z telefonů určených pro operátory, kteří mají vyjednávací moc manipulovat s cenou více než klasické obchody. V jiných případech obchodníci využívají výhod trhu - ač si to Evropa nerada přiznává, některé produkty se mezi její hranice dostávají se zpožděním a zatímco oficiální distribuce má ceny diktované, nezávislejší obchodníci mohou využít levnější dovoz ze zahraničí.
  • Širší výběr z modelů a barev - Velký trh oplývá důraznější vyjednávací silou. V tomto ohledu je Česká republika jen malým hráčem a velké značky ji bohužel někdy přehlíží. Proto se k nám některé produkty ani nedostanou, nebo jen v omezené míře či nabídce. Zatímco zahraniční e-shopy mohou mít v nabídce jeden telefon v mnoha odstínech.
  • Přednostní reklamace - Zákon nařizuje prodejcům dvouletou záruku. 

 

Faktury a další doklady

Co mám dělat, pokud na dokladu potřebuji změnit údaje?
Kompletní změna odběratele se provádí na základě navrácení původní faktury a je zdarma za předpokladu, že nám zašlete klientské číslo nového odběratele. 

Proč není vyplněný záruční list přibalený k produktu od výrobce?
Jelikož zasílané zboží nevybalujeme, všechny záruční listy vydané od výrobce jsou nevyplněné.

Nefunkční a chybně dodané zboží

Kam se mám obrátit v případě potřeby záruční opravy?
Pokud chcete zboží reklamovat kontaktujte nás na uvedeném telefonním čísle a nebo mailu.

Co mám dělat, pokud mi dorazila nekompletní zásilka?
Pokud jste obdrželi zásilku, která neobsahuje některou z položek dodacího listu, prosím kontaktujte nás na tel. čísle, kde s Vámi tento problém co nejrychleji vyřešíme.

Co mám dělat, pokud mi dorazila poškozená zásilka? 
V případě, že poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky není zjevná při převzetí, je nutno nám oznámit vznik škody nejpozději do dvou pracovních dnů ode dne převzetí zásilky. Následující pracovní den sepíše řidič přepravní služby Zápis o škodě a dále se bude postupovat dle jeho pokynů.

Co mám dělat, když mi produkt přestal plně fungovat v záruční době?
Kontaktujte naše reklamační oddělení na adrese reklamace@cilinder.cz

 

ZBOŽÍ JE UHRAZENÉ, ALE DODNES MĚ NEDOŠLO

Pokud na doručení zaplacené objednávky čekáte déle než 30 pracovních dnů, neprodleně nás kontaktujte. Také jsme jen lidé a mohla se stát někde chyba. Společně objednávku prověříme a urychleně vyřídíme. Pokud to nebude možné, okamžitě Vám vrátíme zpět Vaše peníze.

 

Lhůta na odpověď po přijetí mailu

Standardně si vyhrazujeme maximální lhůtu pro odpověď na přijatý mail 4 hodiny v rámci pracovní doby.
Tj. ve chvíli, kdy Váš email dorazí např. ve středu v 18:00, odpovíme Vám až následující den.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.